Powered By Blogger

czwartek, 30 maja 2013

Motywacja!

Wydaję mi się,że idzie nieźle. Nie czuję nic nieprzyjemnego-przeciwnie-czuję się wspaniale,zupełnie inaczej niż zwykle.Jest cudownie.Wszystko się układa,już nawet nie wiem jak opisywać moje szczęście.Bilanse ostatnio bywają różne,ale nadrabiam ruchem. Ogólnie jestem bardzo zadowolona.Szkoda,że tylko ja.. Rodzice jak zwykle przesadzają-nic nowego. Najważniejsze,że ja czuję się dobrze,teraz dla mnie liczy się tylko to.Cały długi weekend przed nami,na pewno trochę poćwiczę,pouczę się,w końcu zbliża się koniec roku szkolnego,a ja muszę nadrobić i poprawić kilka ocen,mam nadzieję,że wyjdzie na moje.
 Poniżej przedstawię kilka zdjęć,które mnie motywują.Te dziewczyny są piękne,takie delikatne,lekkie,wrażliwe(przynajmniej takie sprawiają wrażenie).Naprawdę bardzo mi się to podoba.Zresztą sami zobaczcie kochani.
A ja życzę Wam, abyście spędzili ten wolny czas przyjemnie i pożytecznie,pracując nad sobą,CHUDEGO!

I oczywiście zapraszam na strony:
szybkochce47kg.fbl.pl
szybkochce47kg.pinger.pl















                                                                                                                                           ~A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz